Pogosta vprašanja
Spodaj je podan seznam pogostih vprašanj. Kliknite na vprašanje, da se vam prikaže odgovor.
Vpišite geslo, ki ste ga prejeli na obvestilu.
Če ste kliknili na link v sporočilu, ki smo vam ga poslali preko šole, vnos gesla ni potreben, ker boste vstopili naravnost v spletno trgovino.
Izberite šolo/podružnico/enoto.
Izberite razred/skupino (pozor, bodite pozorni – možnost pomote).
Vnesite ime in priimek otroka, za katerega naročate.
Na strani z izdelki naberite izdelke in jih pošljite v voziček.
Naročnikovi podatki so obvezni in jih morate vnesti v obrazec. Uporabljeni bodo izključno za razjasnjevanje nejasnosti, opominjanje morebitnih neplačnikov, obvestila o dostavi itd.
Izberite način plačila.
Po oddanem naročilu boste prejeli po elektronski pošti potrdilo naročila. Če se niste odločili za takojšnje plačilo (kartično plačilo, Apple pay, Google pay), boste prejeli predračun. Priporočamo plačilo predračuna s skeniranjem QR kode - tako bosta TRR in sklic zanesljivo pravilna.
Če po nekaj minutah ne prejmete potrdila naročila, preverite neželeno pošto SPAM. Če sporočila ne najdete, pomeni, da ste vnesli v spletni obrazec napačen e-naslov. Da niste prejeli obvestila in predračuna nas lahko obvestite na naš e-naslov: podpora@fotonarocam.si
Po začetku fotografiranja na šoli naročilo portretnih fotografij ni več mogoče. Nekaj dni (običajno 3 dni) po opravljenem fotografiranju je še mogoče vstopiti v spletno trgovino in naročiti skupinske mape oddelkov, po tem pa zapremo vstop v trgovino.
Zamudniki nam svoje želje lahko sporočijo na podpora@fotonarocam.si
Dijaki in učenci srednjih šol naročilo vnesete sami (lahko pa to prepustite staršem). Če boste naročilo vnesli sami, lahko kot naročnika navedete sebe ali starša, oziroma dodate ustrezen mail, na katerega bo poslan predračun za fotografije, če se ne odločite za takojšnje plačilo. Ker bodo na šolo poslane samo plačane fotografije prosimo, da poravnate predračun čim prej.
Pogoji poslovanja so na voljo na https://fotonarocam.si/terms